onsdag 14 mars 2012

Solhäng i Green Park

Var ledig i söndags förmiddag så passade på att ta mig in till Green Park och göra Emil och Hanna sällskap i gräset.
En isglass, gassande sol, kanske upp mot 20 grader varmt i solen, solglasögonen på och chill i gräset tillsammans med ex antal andra londonbor.
Underbart.


Trippelsolglasögon på näsan och andnöd.

Cheers

Nyklippt gräs

Gick förbi Royal Mails stora byggnad på väg till och från jobbet idag. Dom hade en (nästan) nyklippt gräsmatta utanför. Och även om Londons soplukt tar bort udden på dom flesta lukterna var det fortfarande ett täcken på att sommaren är på väg.

Cheers


torsdag 8 mars 2012

Vårsol i trädgården

Har bakat kladdkaka. Och suttit mot väggen ute i trädgården i vårsolen och läst.
Myyyyys.
Dessutom ringde Roko imorse och sa att jag inte behöver börja jobba förrän 5 så nu klämmer vi in en Skypedate med Alex också. Och sen pannkakor. Och sen promenad till jobbet.
Jag gillar våren.

Cheers


onsdag 7 mars 2012

Halvår i London

Fick besök av Anna på jobbet igårkväll. Fick sluta tidigare så drog vid 10. Skulle hem och ta ett glas vin för att fira att vi bott ett halvår i London på pricken. Hamnade dock på Georges i Chiswick. Drack cider/öl och baileys. Tyckte det var en bra idé att fortsätta kvällen. Hamnade på Belushis i Hammersmith. Drack öl och vodka. Tyckte det var en bra idé att fortsätta. Hamnade på nåt random ställe i Soho. Drack.. pilsner och vodka. Tyckte det var en bra idé att fortsätta. Hamnade norr om Camden. Drack vodka. Och där borde väl klockan varit runt 6-7 kanske.
Ledig idag. Tack gode gud och allt annat man kan tacka.
Nej men fira gjorde vi ju iaf.
Hur kommer min 20års dag sluta på måndag?

Cheers
(Eller nej, idag dricker jag mjölk.)


måndag 5 mars 2012

Planera Paris

Planerar resa till Paris i mitten av april med Anna.
Men åh ge mig!

Cheers

söndag 4 mars 2012

Random Alex

Jag saknar min Alex som är på random fester i Linköping och träffar roligt random folk som bara hon och jag förstår och som startar bråk på kebabbaren.
Saknar min random Alexandra helt enkelt.

Cheers

lördag 3 mars 2012

Cause mum came to town

Fina mamma kom hit några dagar. Jag jobbade mest hela tiden men lite pubande i Hammersmith och lite kinaätande och pubande i Acton hann vi med tillsammans iaf.

Cheers