onsdag 7 november 2012

Bilder igen. Massa halloween

Så det var halloween. Gånger sådär 3 eller 4. Så bilder från innan utgången lördagen innan halloween med massa fint folk på förfest hos oss och sen en sån där riktigt bra bekymmerslös utgång jag inte haft på väldigt väldigt länge. Sen dagen efter det var det dags för utgång med kasia, Roko och Mel för att fira kasias födelsedag. Hade ytterligare en sån där riktigt bra kväll med mina fina gamla connollysvänner och vet när jag sist skrattade så mycket som den kvällen.. Sen var det halloween på jobbet och en väldigt väldigt pyntad pub. Den pyntade hjorten var tydligen en favorit. Och så var det en fin hammersmith bridge en mörk kväll.
Och sen har det varit en hel del välbehövliga kvällar i badet eller sängen med massa mysiga tända ljus. Och så vill jag ha vinter. Vinter på riktigt med snö. Och Elvis. Ska ta mig igenom dom här två månaderna i mörka trista London svenska jag hem några dagar. Det blir bra.
Tills dess får jag tända massa ljus. Och försöka hitta nånstans att bo.
Men nästa vecka kommer mamma och Gunilla. Det blir bra. Och jag har massa tid ledigt. Det blir riktigt bra.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar