måndag 31 oktober 2011

Simply halloween

Ohå Halloween i London säger jag bara.
Körde en utgång på Walkie i Shepherd's Bush igår men hamnade till slut på Redback i Acton ändå.
Var bakis gånger två idag. Dom är så satans lömska dom där Jägerbombsen men ack så goda. Blev en hel del igår iaf.
Lyckades trots min baksmälla ta mig till Hammersmith för en arbetsintervju på en jättemysig pub. Ska ha min trial på onsdag och hoppas verkligen på det här stället.

Slänger in lite bilder på hur jag och mina kära vänner Anna och Kerryn såg ut igår, dom är snodda från Annas facebook men tror inte hon blir ledsen på mig.





Det var roligt.
Cheers


söndag 30 oktober 2011

Halloween

Stressade iväg direkt till Acton efter jobbet igår och kollade på en lägenhet.
När vi ändå var i Acton var vi ju tvingade att stanna till och ta en öl på (The Red Lion And The) Pineapple. Blev lite mer än en öl och till slut hamnade vi såklart på Redback. Hade nästan glömt bort vilket ytterst trevligt ställe det är.

Nu sitter jag och Anna och väntar på Kerryn och målar lite vingar. Ikväll ska det firas halloween på Walkie (The Walkabout) här i Shepherds Bush. Kan nog tänkas komma en bild på oss hur vi ser ut ikväll lite senare.

Imorn: Arbetsintervju i Hammersmith!

Cheers


torsdag 27 oktober 2011

Trial, lägenhet och halloween

Var på trial igår. Tror det gick riktigt bra faktiskt. Fick jobba hela kvällen (6-halv 12) fast min trial slutade efter två timmar och sen frågade han mig när jag kunde jobba. Ska diskutera fram lite mer timmar bara om det nu är så att jag får det. Han skulle höra av sig så jag tänkte ge honom till lördag. Nervigt, ohåjo. Verkade vettigt definitivt så håller tummarna.

Sitter även och letar lite lägenhet just nu som jag och Anna tänkte dela med Kerryn. Känner att ett eget kök skulle vara GULD.
Imorn är det halloween men jag jobbar till 8 och Anna jobbar natt och Kerryn också så det blir nog en lugn kväll. Har ändå inga pengar så. Hoppas på söndag istället. Kan bli grymt med husfest -> dagsfest i Clapham Junction med hela huset -> antagligen Walkie med grannarna.

Cheers




onsdag 26 oktober 2011

Ni-nummer och trial

Har förövrigt varit i Camden på NI-nummer möte idag. Var lite nervös då det är väldigt uppblåst här och alla får det att verka så hemskt. Det var det inte. Tanten pratade knappt med mig och det var över på 10 minuter. Att sen få vänta på att få tillbaka passet i 40 minuter var lite drygare. Nu är det bara att vänta i 2-4 veckor på att se om snubbarna uppe i Glasgow tycker jag borde få mitt nummer.

Ska också förövrigt på en trial på en pub som heter the Windmill i Acton imorn. Kan ju definitivt bli intressant.
Cheers

Bin

Var extremt uttråkad på jobbet ikväll och fann det här väldigt roligt när jag hörde det på radion.
När jag sen läste artikeln från BBC med dom underbara underbara citaten blir det ju ännu bättre.

Cheers to that!


lördag 22 oktober 2011

Koko

Var på Koko igår som är en av Londons största klubbar. Belägen i Camden och gaaaalet nice!
Körde studsboll-dansa-så-mycket-som-bara-går-dansen sista halvtimmen. Var duktig och slutade dricka tidigt och kom hem nykter. Av den simpla anledningen att jag skulle jobba 11-8 idag. Har nu min timmes rast. Ligger däckad i sängen då jag inte var lika duktig när det gällde tiden igår. Somnade väl runt halv 6 kan jag tänka mig.. Bra där. Men det var det värt.


Taggar Koko-halloween på fredag nu!
Men mest taggar jag att få komma hem 5 över 8 ikväll och få dö i sängen.

Cheers

onsdag 19 oktober 2011

Besök

Idag är en bra dag för idag får vi besök.
Finbesök nämligen av Emma, Elin och Elvira från Sverige (Sundsvall) som ska bo här en vecka. Ska snart iväg till Goldhawk och hämta dom.
Och det här firar vi med Defectors ikväll.

Cheers