torsdag 27 oktober 2011

Trial, lägenhet och halloween

Var på trial igår. Tror det gick riktigt bra faktiskt. Fick jobba hela kvällen (6-halv 12) fast min trial slutade efter två timmar och sen frågade han mig när jag kunde jobba. Ska diskutera fram lite mer timmar bara om det nu är så att jag får det. Han skulle höra av sig så jag tänkte ge honom till lördag. Nervigt, ohåjo. Verkade vettigt definitivt så håller tummarna.

Sitter även och letar lite lägenhet just nu som jag och Anna tänkte dela med Kerryn. Känner att ett eget kök skulle vara GULD.
Imorn är det halloween men jag jobbar till 8 och Anna jobbar natt och Kerryn också så det blir nog en lugn kväll. Har ändå inga pengar så. Hoppas på söndag istället. Kan bli grymt med husfest -> dagsfest i Clapham Junction med hela huset -> antagligen Walkie med grannarna.

Cheers




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar