fredag 28 september 2012

Fötter och pengar

Fick över 400 pund efter min 70timmars helvetesvecka idag. Känns lite bättre då iaf..
Iaf igår var det dags för äventyr. Gick upp vid 7 för att dra upp Anna ur sängen och sen försöka ta oss ner way south till croydon vilket är ungefär så långt ner man kan komma och fortfarande vara i London. Där fick jag min efterlängtade fottatuering iaf. Gjorde svinigt ont men blev riktigt nöjd och var på väg tillbaka igen vid 12. Hann med en starbucks på Victoria innan det var dags att dra sig tillbaka innan jobbet vid 5. Idag är det en dubbeldag som väntar men är ledig imorn så det gör inte för mycket. Var förbi en sväng på superdrug och köpte omplåstring för fötterna då dom enda skorna jag kan ha för tatueringen är mina ballerina och låt oss säga att mina fötter är inte gjorda för dom. Speciellt inte att jobba i..

Är iaf lite mer utvilad nu än jag varit dom senaste veckorna och lite piggare, lite mer positiv

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar