tisdag 2 oktober 2012

Piercing

Ok. Så min gårdag. Impulsköpte en hårddisk härom veckan (se ironin när jag inte ens har en dator) som jag åkte och hämtade ut på posten. Så det är min nya baby :) planen var sen att jag och Anna skulle upp till camden men det var sånt satans pissigt väder att vi sket i det. Åkte istället till Shepherds Bush och tittade in på forevermore Tattoo och jag råkade göra en piercing.. Så det kan gå. (lugn manna det är inget i mitt ansikte). Grymt nöjd är jag iaf. Sen var planen att vi skulle ta ett glas vin på defectors. Vi tog typ 4 glas vin då ewelina och Heidi kom också. För att sen fortsätta till hammersmith och hamna på en linecleaning. Vilket betyder säg 10-15 gånger typ 2 liter öl. Gratis. Delat på 6 pers. Kände att det var där det gick utför.. Men kul var det. Hade dock den värsta morgonen någonsin idag. För jag skulle ju såklart jobba 11-stängning idag... Iaf har rast nu och ska sova i en halvtimme innan det är dags att gå på det igen..

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar