söndag 2 december 2012

Mami, winter wonderland och massa catch up

Länge sen. Sen sist har jag haft en guld långhelg med mami och Gunilla i London med Madame tussards, harrods och massa London. Varit på vinterpromenad på Londons mörka gator och sett julpyntningen i westfield. Har även julpyntat puben som nu är jättefin och mysig med två julgranar bland annat. Var också en kväll med Anna till winter wonderland i hyde park. Åkte massa berg och dal banor, och snurriga karuseller där från en vi hade en underbar vy över London (även om jag var lite rädd för panik och mest hade mina ögon slutna). Drack öl i en snurrkarusell och gick på julmarknad. Har också varit på defectors igen och blev kär i deras öppna brasa vid dom slutna sofforna, nästan som att vara hemma. Har haft en riktig rolig catch up kväll med Siobhan och Murray då jag gjorde av med alldeles för mycket pengar och lyckades glömma min plånbok på belushis (som jag dagen efter kunde hämta hel och fin och precis som jag lämnat den då dom varit fina och tagit hand om den).
Och nu är det väldigt mycket taggande för Paris som gäller. Kommer bli helt galet grymt!

Slänger in lite bilder, som vanligt antagligen i helt oordning men enjoy :)

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar