söndag 3 februari 2013

Fan

Var lite buggerd igår att jag inte kunde joina den enorma pubcrawlen (ett gäng som går från pub till pub till pub..) för Waitangi Day (New Zeelands nationaldag, isch) igår. Eller ja, när jag såg alla som var utklädda till lamm och bönder på väg dit när jag var på väg till jobbet igår morse var jag rätt så putt faktiskt. Hade varit riktigt grymt men aja.

Iaf. I fredags skrev jag kontrakt för mitt nya rum. Planen var att flytta i fredags med men hamnade på Defectors istället "för jag hade ju hela söndag och måndag på mig att göra det". Så idag skulle jag börja flytta. Kom så långt att jag tog ner första väskan nerför trappen innan jag insåg att jag är utelåst. Utan nycklar till något av ställena, telefon, plånbok eller jacka. Så bra gick det med den flytten idag. Fan.
Söndag idag också vilket betyder att jag antagligen inte kommer kunna få tag på min landlord föräns imorn. Vilket är bullshit, jag vet.
Fan.
Ungefär så glad är jag nu.
Så kommer ha en morgondag med enbart flytt och enormt mycket städ imorn. Fan.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar