måndag 27 februari 2012

Effektiv dag idag!

Det blev ingen avdamning av kameran idag då det är fruktansvärt tråkigt och mulet och halvregnigt idag. Dock blev det en effektiv dag med en promenad runt kvarteret, en promenad till boots för att köpa lite nödvändigheter, en promenad hem för att sen promenera tillbaka till Lloyds, banken, för att fixa mig ett bankkonto och kort och allt vad det är. Vilket jag har skjutit på sådär ett halvår. Hade en guld bankman som fixade allt och lite till så i slutet av veckan ska nog allt det vara fixat också. Skönt, skönt, skönt.
Har även hunnit med en skypedate med min fina mamsi för att planera hennes resa hit på onsdag lite till. Mimimimimiii. Och nu har jag en halvtimme att chilla lite innan det är dags att dra mig mot jobbet för en kväll på puben.

Cheers


söndag 26 februari 2012

Gott humör

Sitter på en varm och svettig tunnelbana efter en lång resa från billericay på väg till jobbet igen. Dock gjorde luften med lite mindre avgaser än den på Londons gator mig nog gott. Kent i hörlurarna och ett gott humör och imorn om det fortfarande är lika fint väder är det dags för kameran att äntligen dammas av!

Cheers

torsdag 23 februari 2012

Vårdagar

Jackorna är av, solglasögona är på. Nercabade bilar, öppna fönster, 15 grader varmt, sol, varma vindar och lukten av solvarm asfalt. Jo jag är beredd att säga att det är vårdagar i London nu.
Och jag är på väg till jobbet för resten av dagen. Fan.

Cheers

tisdag 21 februari 2012

Themsenmys

Ledig idag så tog en sväng till Hammersmith och mötte upp Anna när hon hade rast och tog en tur längs med Themsen. Mys på hög nivå och vi hittade även vårtecken!

Cheers











söndag 19 februari 2012

Soligt såhär en söndag

Solen skiner, det är varmt och jag chillar lite i parken innan jobbet. Vackert kan man tycka, förutom möjligtvis duvan som desperat försöker få ligga..

lördag 18 februari 2012

Camden

Spenderade morgonen och dagen i camden med fina tjejerna som är på besök. Hittade två linnen och den självklara magneten. Hade kunnat komma hem med sååå mycket mer men var tvungen att tänka på pengarna efter i onsdags.. Är iaf på väg hem nu, vi åkte från camden precis när regnet började, och börjar jobbet om två och en halv timme och sen är det jobb hela hela kvällen. Är ännu en gång nykär i camden iaf, ska snart tvinga nån att följa med mig för en pint på Worlds End eller liknande bara för att det är så.. Camden haha.
Iaf så åker tjejerna tillbaka till Sverige inatt, har gått sjukt fort dom dagarna dom har vart här och har varit riktigt mysigt, även om jag inte hunnit träffa dom lika mycket som jag skulle velat.

Iaf nu: vila
Cheers

tisdag 14 februari 2012

Sötko kommer hit!

Woooaaaa.
Imorn (rättare sagt om sådär 12 timmar) får jag äntligen träffa min efterlängtade Sötko Julia igen! Insåg häromdagen att det nästan är ett halvår sen jag sist träffade henne. Vilket nog är det längsta på 6-7 år. Meeeeen imorn kommer hon och hennes två unikompisar hit och ska leva livet i London tills söndag. Kommer bli galet!
Var iväg till Blacks idag innan jobbet och köpte luftmadrass så dom har nåt att sova på, eftersom dom slaggar i våran studio hah. Och vilken tur hade inte jag som hittade en perfekt dubbelluftmadrass med inbyggd pump som kostat £50 men som på rean kostade £25. Kung! Eller juni. Hehe.

Så nu ikväll ska jag städa och fixa lite tvätt och sådär fix tills det är dags för sängen och för mig en tidig morgon imorn, måste ju nästan åka hemifrån vid 10! Herrejisses hur ska det gå?
Och ja, fick ledigt hela dagen imorn så det kommer bli en awesome dag helt enkelt.

Tack för mig
Cheers