tisdag 14 februari 2012

Sötko kommer hit!

Woooaaaa.
Imorn (rättare sagt om sådär 12 timmar) får jag äntligen träffa min efterlängtade Sötko Julia igen! Insåg häromdagen att det nästan är ett halvår sen jag sist träffade henne. Vilket nog är det längsta på 6-7 år. Meeeeen imorn kommer hon och hennes två unikompisar hit och ska leva livet i London tills söndag. Kommer bli galet!
Var iväg till Blacks idag innan jobbet och köpte luftmadrass så dom har nåt att sova på, eftersom dom slaggar i våran studio hah. Och vilken tur hade inte jag som hittade en perfekt dubbelluftmadrass med inbyggd pump som kostat £50 men som på rean kostade £25. Kung! Eller juni. Hehe.

Så nu ikväll ska jag städa och fixa lite tvätt och sådär fix tills det är dags för sängen och för mig en tidig morgon imorn, måste ju nästan åka hemifrån vid 10! Herrejisses hur ska det gå?
Och ja, fick ledigt hela dagen imorn så det kommer bli en awesome dag helt enkelt.

Tack för mig
Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar