måndag 27 februari 2012

Effektiv dag idag!

Det blev ingen avdamning av kameran idag då det är fruktansvärt tråkigt och mulet och halvregnigt idag. Dock blev det en effektiv dag med en promenad runt kvarteret, en promenad till boots för att köpa lite nödvändigheter, en promenad hem för att sen promenera tillbaka till Lloyds, banken, för att fixa mig ett bankkonto och kort och allt vad det är. Vilket jag har skjutit på sådär ett halvår. Hade en guld bankman som fixade allt och lite till så i slutet av veckan ska nog allt det vara fixat också. Skönt, skönt, skönt.
Har även hunnit med en skypedate med min fina mamsi för att planera hennes resa hit på onsdag lite till. Mimimimimiii. Och nu har jag en halvtimme att chilla lite innan det är dags att dra mig mot jobbet för en kväll på puben.

Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar