tisdag 16 augusti 2011

Anna Edfast, kaninen.

Detta är min fina vän Anna. Jag åkte till London med henne i september förra året (när vi egentligen inte alls var vänner) och den resan förändrade mitt liv rätt mycket. Kortet är taget under solnedgången på Primrose Hill, en kulle i en park (även stadsdel och hela parken har antagligen samma namn men för mig kommer det alltid vara kullen) som man i princip har utsikt över hela London från (förövrigt där min header är tagen också). Primrose Hill är Annas favoritställe i den staden och i taxin dit satte hon ett litet frö i min hjärna med kommentaren "Om du inte vill flytta till London efter att ha varit uppe på Primrose Hill skjuter jag mig själv. Och blir väldigt förvånad." Anna lever fortfarande och har efter den veckan blivit en av mina bästa vänner.

Om ni inte redan har förståt det är det den här människan jag ska flytta med.
Det är hon som kommer stå för alla galna uppståt och hon som har ansvaret över allt som händer mig i smått onyktert tillstånd. En bra människa att ha helt enkelt.

(Nuförtiden är dock människan blond och ser ut som en kanin, som ni ser nedan. )





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar