måndag 22 augusti 2011

Min allra bästaste sötko

Nu är det ju den där tiden när så många börjar skolan. Känns lite skumt att inte göra nåt jag gjort varje augusti i 13 år.. många av mina fina vänner flyttar ju också i samband med att dom börjar högskolor och liknande över hela landet. Däribland min extremt älskade sötko Julia, som varit min bästa vän i 4 år om inte mer, som numera bor i Jönköping och idag har gått första dagen i skolan, har för mig hon ska läsa webbdesign eller liknande, är så dålig på att veta sånt där!
Iaf så fick jag ett paket sista gången jag träffade henne innan hon flyttade. Var en liten tavla med en maskros (oh så internt) och ett brev som fick mig att gråta, vilket säger en del om sötnosen och vår vänskap. Tavlan kommer definitivt få en hedersplats i London och breven ska också med! Sötaste sötaste säger jag bara. Längtar tills hon kommer och hälsar på i London men innan dess ska jag hinna med ett besök i Jönköping innan jag flyttar!

Vet inte vart jag tänkte komma med det här förutom lycka till älskling och tillsammans når vi taket, vilken del av världen vi än är i 3<


Nejmen det där var ju en galet dålig mobilbild som inte gick att förstora.. Satans då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar