tisdag 16 augusti 2011

Tänkte introducera detta

Jo men då så, nu var den här bloggen fixad och klar också. Fortfarande tre veckor, strax under 21 dygn tills jag flyttar och påbörjar ett nytt kapitel. Biljetten har varit bokad sen nån månad tillbaka kanske och det känns som att det fortfarande är lika långt kvar som det var i vintras när jag kom fram till att det här var vad jag ville göra. Har dock hört att det inte är så långt kvar nu. Börjar bli rätt nervöst då vi i princip kommer åka dit utan att veta ett skit. Måste ha ett jobb och ekonomisk säkerhet innan vi kan skriva på för en lägenhet så ska försöka söka en del här hemifrån, det är ju dock lättare att få nåt när man väl är där.. När väl det är avklarat tror jag inte det blir så stort problem att hitta lägenhet, mäklarna vi har varit i kontakt med hittills har varit väldigt tillmötesgående och grymt snälla, det är ju deras jobb, but still.
I övrigt är paniken stor. Över allt. Kontrollfreak som jag egentligen är. Men jag försöker slappna av och tänker att om det går åt helvete får jag väl flytta hem till mor och far i skogen igen då. Jag ska göra mitt bungeyjump och kasta mig ut, chansa lite grann.
Men innan dess ska jag packa. Det återstår att se hur det går med den delen.

Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar