måndag 28 maj 2012

Hejdå världens bästa puppy och hej Sverige

Ohå ohej vad det har hänt saker sen jag sist skrev något här. Har jobbat.. rumpan av mig på senaste tiden så har helt enkelt inte orkat/hunnit med det här. Jimmy och Åsa var ju som sagt här, myspysigt var det minsann. Sen kom Annas bror Lasse hit och även Kerryn kom tillbaka från sin Europaresa. Så fruktansvärt underbart att se henne igen. Hon var ju borta en hel månad. Vilket leder till hur hemskt det var när vi idag följde med henne till Heathrow för hennes flight till Bali som sen ska ta henne hem till Australien och vi vet inte när/om vi kommer se henne igen. Vi kramades och kramades och tog dom sista bilderna på oss och så kramades lite till. Och jag stod för gråtandet av en liten skvätt. Kommer bli helt sjukt tomt här nu.

I övrigt så har vi ätit mycket mat i vår underbara trädgård där det är sol hela dagarna, jag har bränt mig lite och försökt njuta så mycket som möjligt av det underbart vackra väder som nu nått oss här i England.
Anna och jag var i Camden i måndags också, alltid lika nice.

Och imorn eller rättare sagt inatt är den stora dagen. strax efter två lämnar jag Acton och strax efter 9 landar jag på svensk mark. Kommer vara hemma i 8 dagar och kunde inte sett fram mer emot det.

Snart är det dags att dra sig mot sista arbetspasset för en vecka, tjoho!
Ska försöka få lite sömn innan det då jag sov sådär 3-4 timmar inatt och antagligen kommer vara vaken mestadels av kommande natt. Så
Cheers
och godnatt för ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar