tisdag 8 maj 2012

Helgen, Ikea och storstädning

Ok. Så min telefon blev stulen när jag var ute i Shepherds Bush i fredags. Anna och jag lyckades även bli utelåsta från huset mitt i natten så det var väl inte bästa kvällen kan jag inte påstå. Dock har vi en ny granne här i huset, Oliver från Gävle. Som även var med i fredags. Så han och Nick kom och muntrade upp kvällen med en efterfest i vårt rum och trots all skit under kvällen blev det iaf rätt roligt till slut.
Träffade även Ewelina igår på utgång/efterfest så börjar känna att vi börjar lära känna lite nytt folk igen vilket är riktigt nice.
Har dock varit lite mycket alkohol på sista tiden, igen, så nu är det dags att ta det lite lugnt igen. Var ledig idag så tog en riktig utsovarmorgon, sen drog jag till Chiswick för att blocka mitt telefonsim och skaffa ett nytt så kommer ha mitt gamla nummer tillbaka igen, fungerande, imorn nångång. Sen skämde jag och Anna bort oss med en tripp till IKEA, vilket visade sig inte alls vara så svårt att ta sig till. Åt massa massa köttbullar, gick en sväng i butiken och köpte lite förvaringsprylar till badrummet och köpte fler köttbullar att ta med oss hem. Och gräddsås. Och påskmust. Och blåbärsdryck. WOHO! Köpte även äntligen nya vettiga vinglas (har tagit sönder sådär 6 stycken hittills sen vi flyttade hit så får se hur länge dom håller sig hela) som vi ikväll inviger med juice :D
Sen tog vi oss hem och hade den största storstädningen vi haft sen vi flyttat hit. Så nu är vårt badrum inte en "cavemans toilet" längre utan det, tvättrummet, bordet och framför allt golvet är spotless! Helt galet skönt med ett helt renstädat rum. Diskade även upp all satans disk som nån idiot har lämnat i vårt kök utan att ta hand om som stått där i ett par veckor typ. Ja, vi var inne i ett satans städmode..

Och ja, såhär glad var jag över Ikea..

Imorn bitti är det jobb igen.
Cheers


1 kommentar:

  1. "Find my iPhone" hade ju varit en ide' å använda...

    Så du har skaffat ny mobil nu?? Eller bara nytt sim?

    /bror duktig

    SvaraRadera