onsdag 9 maj 2012

Mat

Numret funkar fortfarande inte vilket har lett till en smått irriterad Johanna. Ska ta mig till 3 imorn innan jobbet och klaga lite..
Förövrigt betedde jag och Anna oss som ett jobbigt gammalt gift par igår på Ikea. Den största diskussionen handlade om vilka krokar till badrummet vi skulle köpa. Men jag måste ju dock påpeka att det är en viktig diskussion....

Nu sova, har aldrig legat i sängen såhär tidigt förut tror jag, klockan är bara halv 1 och jag börjar inte förrän tre imorn så då blir det att sova ut och sen inleda dagen med köttbullar, pasta och massa massa gräddsås. Ska även spendera lite död eftermiddagstid på jobbet imorn med att skriva ihop en lista på mat jag vill ha när jag kommer hem är tanken. Kommer bli bra tidsfördriv..

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar