måndag 30 april 2012

Besök, arbetskompisutekväll och biljetter hem

Ok. Så en hel del har hänt sen sist. Men det har varit tråkigt väder (läs massa massa massa regn) så har inte orkat uppdatera. Iaf. Robin och Rickard har varit här. Oerhört trevligt må jag säga. Har behövt jobba en hel del men drog till Defectors i fredags, Robin blev full vilket visade sig vara helkul när jag var onykter. Och upptäckte även att dom säljer Blue Moon (Wooohoooo) när dom sålt slut på shots och coctails..
I lördags drog vi till Notting Hill, avverkade halva Portobello Market, tog en kaffe, drog till Westminister och kollade Big Ben och allt det där ni vet, åt mat och ja, hade allmänt trevligt innan jag behövde dra till jobbet. Dock regnade det och ja, kan ju säga att turistställerna blir ju inte bättre när alla dessa människor förutom att bara existera dessutom har paraplyer. Men ja, det var kul.
Ikväll drog jag hem till Roko och käkade (mega)middag med honom, Mel och Kasia. Drog ut till puben för att senare dra vidare till Kasia för ytterligare lite vin. Helt galet rolig kväll och underbart att äntligen kunna umgås allihopa tillsammans utanför jobbet som vanliga människor..
Imorn är det jobb i princip hela dagen men då kommer också Anna hem så blir nog en rätt bra dag trots allt.
Håller också fortfarande på med tvätten, för att uppdatera om det kaoset..
Men nu är klockan 3 så jag ska äta min glass, fixa mina pengar och ställa klockan för imorn.

Just det. Jag beställde ju biljetter hem till Sverige imorse med! Kommer hem den 29e maj och åker tillbaka den 6e juni. Längtar nåt enormt, kommer bli underbart!

Cheers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar