söndag 22 april 2012

Besök, besök, besök

Har haft en bra vecka förutom det faktum att jag har fått sådär max 5 timmars sömn varje natt hela veckan och festat två gånger sådär mitt i veckan och därav varit lite sliten. Men det är så det går när ens vänner beslutar sig för att flytta härifrån... :(
Har dock haft en bra helg och sov ut riktigt ordentligt inatt i sådär 13 timmar i en stor famn så nu är jag fit for fight för nästa vecka.
Iaf så åker Anna till Sverige för några dagar onsdag till lördag. Och jag hörde det ryktas om besök av ett par vissa bröder Andersson från Sverige som kommer hit på torsdag och sover på mitt golv tills söndag. Kommer bli en kung helg minsann, det ser vi fram emot.
Ikväll säger vi hejdå till Ania också då hon åker tillbaka till Polen imorn. Men ja. Annars är det fint. 
Tjohej

Cheers.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar