torsdag 19 april 2012

Lite allt möjligt sådär

Nej men här åskar det. Mysigt som satan.
Annars då? Det har regnat mest hela veckan.
Hade en utgång igår. Oj. Ehe. Massa dricka. Det var kul. Jag frågade busschaffisen om närmaste strippklubb. Han ville inte följa med. Men jag klarade av mina dares för kvällen. Den enda av oss ska tilläggas. Det var kul.
Johodå. Hade en random utgång med Ania i söndags också. Drack ölen Blue Moon för första gången. Inte sista kan jag lova. Och så drack vi polsk öl och pratade polska också. Det var kul.
Annars? Jag dricker ju faktiskt inte bara. Jobbar ju massa också. Har börjat en ny tjej på jobbet, Grace, som verkar tokskön.
Mia flyttade in i söndas med alla sina saker tills hon flyttar tillbaka till Sverige på lördag. Och Kerryn dumpade alla sina saker här i måndags då hon är ute och upptäcker Europa nu innan det är dags för henne att åka till Australien. Alla bara lämnar. Baha. Och tills dess är det kaos här hemma.
Men ja för tillfället åskar det. Och jag ser fram emot helgen. Det kan bli bra det här.

Cheers.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar