tisdag 24 april 2012

Titanic och tvättkaos. Och ensam.

Slutade klockan 5 idag och hade kvällen ledig. Och Anna drog nyss till Sverige och lämnar mig helt alldeles ensam här. Så vi gjorde nånting vettigt av kvällen innan hon skulle åka och drog till Westfield och kollade på bio. Kollade på Titanic i 3D. Inte lika mycket 3D som bio för min del. Och satans så mysigt det var! Underbara film. Fortfarande.
Sen dess har jag haft musikfix och även försökt göra nånting av tvättkaoset vi haft här senaste tiden. Låt oss säga för dom som har sett vårt tvättrum att det har varit tvätt upp till diskbänken. Man har öppnat dörren, skrikit till och stängt den snabbt igen. Men nu när vi börjar få lite ordning igen var det dags att försöka tvätta all tvätt. Vilket betyder i princip hela Annas och mina garderober plus alla kläder och lakan och saker vi fått från Mia och Kerryn. Så ja, en hel del tvätt. Men satans så gött det kommer bli när jag fått ordning på allt och dammsugit golvet. Då kommer Johanna vara nöjd. Kommer ju inte ha mycket annat att göra här förutom att jobba då alla är borta. Men nu är det dock dags att sova. Börjar jobba om 11,5 timmar igen.

Cheers.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar