onsdag 11 januari 2012

Det går bra nu

Det går bra nu.

Slappar fortfarande i sängen. Borde verkligen hoppa in i duschen, gå och handla och laga mat innan jag måste dra mig till jobbet men sitter fortfarande kvar i sängen med chokladen istället. Det kan jag vara värd.
Jobb ikväll från 5 till 11 ungefär. Har sällskap av Kasia från 7 pga Man City v Liverpool men förhoppningsvis blir det rätt lugnt. Är ju januari nu så alla dagar är jädrans lugna. Typ. Januari är den lugnaste månaden på hela året för pubarna här så jag chillar. Gott.
Delad tur imorn, delad tur på fredag, jobbar kväll på lördag och dag på söndag (supersöndag med massa massa fotboll, yehey......). Jobbar som en galning nu eftersom jag var sjuk hela förra veckan.. Så inget ledigt här inte. Men ska försöka klämma in lite skridskor på lördag innan jobbet iaf. Kan bli minst sagt intressant.

Som sagt. Det går bra nu.

Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar