tisdag 3 januari 2012

Sjuk

Ok. Mycket har hänt.
Det var nyår, vilket jag spenderade på jobbet. Var kul tills jag fick ett litet mentalt psykbryt och saknade mina vänner väldigt väldigt mycket.
Vaknade upp dagen efter med den värsta influensan jag varit med om. Kan ärligt säga att jag aldrig mått så dåligt som jag gjort dom senaste dagarna. Har varit sängliggande utan att kunna göra nåt i tre dagar. Idag var första dagen jag åt fast mat igen. Klarade av 4½ kycklingnuggets innan jag mådde illa igen. Duktigt!
Har ju då inte jobbat, vet inte när jag kommer kunna gå tillbaka till jobbet igen men hoppas att jag kan göra nåt pass den här veckan iaf så jag kan få några pengar..

Iaf, till dom bättre nyheterna.
Har nycklarna till våran nya lägenhet! Jag kunde inte riktigt åka och kolla på den men Anna gjorde det och efter vad hon har berättat låter det skitbra! Så vi flyttar in imorn! GULD!
Jag kommer ioförsig kanske inte göra mycket annat än att förflytta mig från en säng till en annan men det kommer iaf vara min säng.
Så ja, det var det i snabba drag.
Har bestämt mig för att ta en vit månad när det gäller alkohol för att få ordning på min kropp lite. Och med tanke på hur mycket illamående jag känner bara av tanken kan det nog vara bra.
Men iaf

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar