söndag 15 januari 2012

Vinterupdate

Var vid Queensway igår och åkte skridskor. (Och eftersom min telefon och dator vägrar samarbeta så blir det ingen bild, kanske uppdaterar senare.)
Riktigt kul iaf, kändes nästan som vinter igen när mina ben börjat samarbeta med skridskorna. Skrattade i en timme åt bambi som hade lite mer problem då det var hans första gång på isen. Oooh det är så kul att skratta åt andra när man själv kan glänsa.
Har dock sjukligt ont i ryggen idag, dum träningsvärk men ändå.

Förövrigt är det snuskigt kallt i London nu. Eller ja. Nej det är det inte. Det ligger runt 2-3 grader. Men med tanke på att jag bara har min skinnjacka och är van vid att det inte är kallt här är det satans kallt. Men jag klagar inte. Eller jo det gör jag. Men inte helhjärtat.

Vad mer? Vår kära Stef (vän och granne) har lämnat oss för Thailand/Australien. Sa hejdå till honom i morse innan jag åkte till jobbet och när jag kom hem fann jag massa söta saker/mat han hade lämnat som han trodde vi ville ha. Sötnos. Kommer bli tomt på nedervåningen och köket i huset nu.

Nej nu ska jag vara social med min fina roomie.
Cheers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar