torsdag 5 januari 2012

På Charing Cross igen

Nej men 5 dagar senare insåg jag att sjukhuset kanske är en bra ide. Har kommit fram till att jag har influensa innan jag råkade nämna att jag har diabetes och dom fick panik ( vilket dom alltid får över diabetes här) så sitter nu och väntar på ytterligare en doktor. Har ju bara varit här i över en timme och det är ju jätteroligt att vänta istället för att åka hem till min nybäddade säng och sova. Vet inte om jag skrivit det men vi har faktiskt ett hem nu! Sjukligt fint och nyrenoverat och det är vårt! Tänkte ta lite bilder och så när jag har ork igen. Flyttade in i förgår och allt är kaos då jag inte riktigt orkar ta tag i nåt än men det kommer bli guld. Men ja nu sitter jag och väntar och det är inte alls kul inte.
Får väl hoppas jag och fina Mia som väntar med mig kommer härifrån snart
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar