tisdag 17 januari 2012

Lycklig tjej

Nehe, jaha. Har haft en bra dag idag.
Var ledig idag, min första hel-lediga dag utan sjukdom eller något tokplanerat på väldigt länge. Sov ut ordentligt i morse vilket var välbehövligt. Vid 2 kom min fina Kerryn hit och klippte och färgade mitt hår, även det var galet välbehövligt och kan säga att sötnosen kan sitt jobb, håret blev jättefint! Älskar att ha en kompis som är frisör :)

Innan dess hann jag dessutom med att hjälpa min fina mamma att boka sina och Annikas flygbiljetter hit till London!! Dom kommer hit i slutet av februari, can't wait!

På tal om det. Inte bara mami som ska hit! Min allra bästaste bästaste sötko Julia kommer hit andra helgen i februari!!!!!! WEYYYY säger jag! Hon och hennes två Jönköpingtjejer kommer (som det dessutom är på tiden att jag får träffa!) och det kommer bli galet! Ser så mycket fram emot det!

Iaf, idag var det. Kerryn drog vid 7tiden och jag blev rastlös. Hade tagit hand om mig själv med långdusch och grejer, håret var underbart och ja, jag blev rastlös. Fint, kunde vara ledig en halv dag innan det hände. Jag måste lugna ner mig.
Iaf så åt jag resten av gårdagens makaronpudding och drog sen iväg till Morrisons för att fylla upp kylen och dessutom köpa tvättsvampar. Kom hem, rev fram alla rengöringsprayer som vi hittade i ett skåp när vi flyttade in (hittade även ytterligare tvättmedel, sweet! Det behövs så mycket som vi tvättat senaste tiden). Så gjorde en tokstädning av tvättrum och badrum och även vårat "köksbord" i vårat rum efter att ha diskat all disk jag hittat i köket. Ehm ja. Vet inte riktigt vart dom här rycken kommer ifrån.. Kanske håller på att bli vuxen.
Tog även tag i tvätten igen, den tar fan aldrig slut!

Så nu är det fräscht och fint här hemma, jag är fräsch och fin redo för jobbet imornbitti men först ska det avnjutas lite blåbär med mjölk med tända ljus framför en film nerkrypen i sängen.

Skål på den
Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar