lördag 4 februari 2012

Shopping på Westfield

Drog mig ju till Westfield häromdagen för att skämma bort mig själv med lite nya kläder. Även om jag inte är störtförtjust i Westfield så finns det ju en del nice butiker. Med en hel del nice reor. Och det gillar vi. Så det här kom jag hem med.
(går att klicka på bilderna för större bilder och sådär om det skulle behövas)

Flanellskjorta för £15 från New Look


Topp med fåglar för £13 från New Look

Kofta från HM för £15


Topp från Pull and Bear för £2 har varit £10

Topp från HM för £7

Örhängen från New Look för £3

Och sist men inte minst.
En röd jacka (som jag har letat efter väldigt länge, den har dock finare färg på riktigt)
Som verkligen behövs i den här satans kylan som är nu, behövde nåt varmare än skinnjackan.
Iaf. Megarea på Pull and Bear och jag fick den för £20. Den har kostat £70. Eller £80. Kommer inte ens ihåg. Men jag är nöjd. Jodå.


Imorn blir det upp tidigt till jobbet igen till 11. Klockan är nu halv 3 och jag kom hem därifrån för en halvtimme sen... Jobbar till 6 och sen kommer Lewis hit och botar sin baksmälla med chillkväll hos mig. Och jag får vila min kropp lite. Kan bli bra.
Tack för mig
Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar