fredag 10 februari 2012

Hektiskt liv

Jaha vad har hänt? Det kom mer snö inatt. Som försvann idag. Man måste ju bara älska sandningen här. "en hög här, en hög där... Fäääärdig!" eh ja. Jobbar i princip hela tiden eftersom mina chefer är borta och vi då är kort om personal. Men mycket pengar i slutet av veckan blir det! Vilket kan behövas då julia kommer på onsdag!! Wiee! Aaaaaahh! Längtar.

Sitter på E3 p väg till jobbet nu. Ikväll ska det jobbas fredagskväll med Roko och Kasia. Tror det kan bli rätt roligt. Imorn är det samma sak och då ska det dessutom firas Rokos födelsedag! Fast det är en hemlis, hihi.

Och så väntar stora kasiafesten också för att fira att hennes ex försvinner. Det finns alltid en bra anledning till fest jodå. Och massa juliatid nästa vecka såklart. Och sen kommer mamma också. Jag lever ett hektiskt liv jag. Och så ska jag försöka hinna med att träffa Lewis och mina fina vänner här också. Men jag klagar inte jag, jag har ett fint liv jag, jo det har jag!

Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar