tisdag 18 oktober 2011

Bilder!

Nu jävlar blir det bilder!
Har snott några från Annas mobil då jag inte riktigt orkat fotat själv.

Det här var vår packning när vi landade på Heathrow. Jo men det var en del att släpa på..
Först bodde vi på hotell i nån vecka sen flyttade vi in i rummet/lägenheten vi bor i nu på Godolphin i Shepherd's Bush. Så här såg det ut dom första dagarna innan vi visste om vi skulle få stanna eller inte.
Var helt galet dåligt med plats..
Men sen kom vi fram till att vi skulle stanna ett tag och tog tag i ommöbleringen. Blev sjukt mycket bättre och mycket mer plats. Åkte även till Ikea och köpte lite grejer, bland annat lampskärmen som är Annas Precious.
Annas säng
Ja, den fula garderoben är min. Men det är ju dörrar på den här åtminstonde..
Min säng och våran enorma Sverigeflagga


Parkhäng i The Green när Olle var här
Parkhäng med Kerryn i/på Primrose Hill
Där kunde jag även vara glad
Det kan även sluta såhär. Vilket det gör ibland. Relativt ofta. Men inte för ofta. Såklart..
Det är något med Defectors och mojitos asså...
Var i Soho och såg Adam Hills. GRYM

Och ja, det var nog allt för det här inlägget.
Nu ska jag och Anna ta tunnelbanan 5 minuter ner till Hammersmith och gå på Primark och shoppa loss lite.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar