tisdag 4 oktober 2011

Vattenblandare+britter?

Och så var det det här med fenomenet vattenblandare som aldrig riktigt tog sig över vattnet ut till den här ön. Hur kan det vara så svårt för britterna att förstå? Eller är det bara så att dom tycker om att blanda till det ljumna vattnet själva med sin kallvattenkran på ena sidan och varmvattenkran på andra sidan av handfatet?
Något som tåls att tänkas på.

Jag är förövrigt sjuk.
Någon av dom som läser den här bloggen och känner mig som är förvånad?
Trodde inte det.
Låg i feberfrossa/svettningar hela dagen igår. Är dock lite bättre med febern idag, den kommer bara och går ibland. Dock börjar halsen svullna upp men hoppas att den lugnar ner sig lite den också. Ska iaf tillbaka till jobbet imorn, känner att jag måste det efter att varit hemma två dagar nu. Bra för ekonomin. Eller inte. Alls. Men den paniken tar vi inte här.

Olle drog vidare idag iaf efter att ha varit här i en vecka. Har varit ytterst trevligt sällskap må jag säga! Hoppas att han hittar vad han söker i Skottland.

Ska försöka ta ner tvätten när den kan tänkas bli klar sen är det bara sängen kvar för mig.

Så inte så mycket skål kanske men jag har ju trots allt min vattenflaska i sängen och dom här tokiga människorna använder ju uttrycket "Cheers" till lite allt möjligt, som tack till exempel. Så ja, tack för att nån läst, och jag skålar med min vattenflaska:

Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar