fredag 7 oktober 2011

En fredag och en hund

Sitter på ett tomt Frames och jobbar. Eller ja, bloggar. Hade nyss besök av en skitsöt liten boston terrier som bestämt sig för att rymma från sin ägare och följa efter en random kille som antagligen verkade trevlig. För att sen ära oss med ett besök innan han följde efter killen igen. Random ja, men söt hund.
Iaf så vaknade jag imorse av att John kom på besök för att säga att jag skulle öppna på Frames idag klockan 11. Då var klockan halv 10. Det tar typ 40 minuter att ta sig dit.


Och nu 4 timmar senare fortsätter jag.

Eh ja, det jom folk.

Iallafall:

Jag stressade iväg till Frames. Grejen är att samma sak hände igår. Då ringde han dock och det var på Shepherds vilket är 5 min gångväg hemifrån. Men ja, mannen med planeringar...

Men men jag får timmar att jobba och därmed lön att betala hyran med så aja.
Imorn är jag dock ledig hela dagen så då blir det att springa runt med cv:n i området tror jag :)

1 och en halv timme kvar på jobbet, jag är galet mätt då jag faktiskt får ordentlig riktigt god mat tillagad av kocken här. Inte en människa här förutom Emilia och Gosia som jobbar här men det är ju gött. Eller nåt liknande.
Blir definitivt en lugn hemmakväll ikväll iaf.

Cheers



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar