lördag 26 november 2011

Britter och jäger

Förövrigt. Kombinationen britter och jäger är nog nåt av det roligaste jag har varit med om på länge. Dom klarar helt enkelt inte av det. Vodka går finfint. Sambuca går finfint. Men. När det kommer till Jäger är det nåt som slår till i deras huvuden. Med tanke på att jag har haft kvällar med 14 nånting (?) jägerbombs (bli inte rädd mamma, eller ja, bara läs inte) och jo men klart man blir onykter. Men. När man bokstavligen kan räkna till 4 minuter efter att jägern gått ner i britterna och dom går till normalt onyktra till att stå och hoppa på borden och inte ha en aning om vad dom gör är det bara roligt.
Nu skriver jag bara för att jag inte vet hur jag ska sluta. Vet inte ens varför jag skriver det här inlägget. Så nu ska jag sova.
Sammanfattning. Britter klarar inte jäger. Det är nåt som inte står rätt till i det partnerskapet.
Iaf

Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar