lördag 26 november 2011

Over the hills and far away

Jag gillar mitt jobb.
Stod idag och kom på mig själv med att verkligen njuta av jobbet när det spelades live traditionell irländsk musik (åh det är så underbart) mitt framför mig, på sidan satt ett gäng killar, allmänt onyktra och skrålade och njöt av livet och överallt var det bara trevliga människor som faktiskt undrade hur det var med mig och inte var slibbiga. Hur ofta är man där, just i det ögonblicket? Inte ofta. Jag har hittat nåt bra, jo tackar ja!

Snackade förövrigt med min (otroligt snälla) chef idag så ska boka flygbiljetter imorn. Kommer hem till Sverige torsdag den 8e december och stannar tills tisdag morgon den 13e. Jag längtar nåt enormt!

Tror faktiskt att jag är glad att jag jobbade där jag jobbade mina första månader. För efter det framstår allt som bra, och det som faktiskt är bra är rena himmelriket. För när jag jobbar arslet av mig när jag dessutom är sjuk och knappt har sovit dom senaste dygnen men fortfarande tycker om det är det bra.

Nu ska jag sova en hel natt innan det är dags att ta sig tillbaka till Chiswick igen imorn vid 2 för att jobba hela dagen.

Är förövrigt fortfarande i Hammersmith, dock efter ytterligare en flytt. Stannar i en vecka sen hoppas jag att saker ska ordna upp sig.

Cheers



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar