torsdag 3 november 2011

Så vad ska jag skriva här?

Nej men vad har hänt sen sist?
Jag har varit på två jobbintervjuer och ska på ytterligare en imorn.
Gjorde en trial i Hammersmith idag på ett ställe jag verkligen gillade. Folket var underbart och jag tror det skulle vara ett ställe för mig helt enkelt. Var dock rätt dött hela tiden jag var där så förhoppningsvis får jag ett samtal imorn om att jag ska på ytterligare en trial i helgen och sen förhoppningsvis förhoppningsvis får jag jobbet. Håller tummarna iaf.. och lillfingrarna.

Imorn ska vi iaf iväg till Frames en snabbis på kvällen och säga hejdå till Emilia som åker till Indien på fredag.

I övrigt händer inte så mycket.
Anna och jag var duktiga och storhandlade mat häromdagen. Så nu ser man ett skåp fullproppat med mat när man öppnar vårt "skafferiskåp". Lyckan är gjord varje morgon. Det har varit lite tomt senaste två veckorna.. Vi blev till och med av med vår kylspåpshylla för att vi inte hade nån mat där. Där nånstans insåg vi att det var dags.

Ehh ja.

Nejmen Cheers då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar