söndag 27 november 2011

Hey payday!

Men tja, insåg idag att jag jobbat 47 timmar den här veckan. Inte konstigt att jag inte haft tid för nåt annat än att jobba och sova. Men lönen var ju fin.

Börjar också inse att jag kommer bli väldigt mycket mer insatt i engelska fotbollen än jag någonsin velat. Blir lite så när jag jobbar på en sportpub som visar i regel minst två matcher varje dag från allt möjligt.
Kan ju bli intressant.
Betade tydligen även på Swansea v Aston Villa matchen idag utan min vetskap. Har söta kunder och medarbetare, jodå. Förlorade dock min pund som inte alls var min pund utan Peters pund. Men ändå.

Iaf. Har bokat och betalat mina flygbiljetter hem till Sverige idag. Tur och retur London - Skavsta för 38 pund tyckte jag var rätt värt! Hade blivit betydligt billigare om inte Visa tagit sån förbannad avgift men men.
Ser verkligen fram emot att komma hem några dagar!

Tills vidare
Cheers



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar