fredag 9 december 2011

Bildbomb

Tänkte lägga in en del bilder på mitt fina umgänge från London.
80% är väl på mina tre babes och mig men det är fina bilder.
Har lånat dom av Mia, Kerryn och Annas facebooks då jag är otroligt dålig på att ta kort på saker och ting. Ska ta mig ut på en ordentlig fotorunda snart, tänkte Hammersmith och Themsen men det får bli en annan gång.
Här kommer bildbomben. Bilderna är helt i oordning men det får ni stå ut med. Klicka på bilderna för att förstora dom.


Var och såg Serenades en kväll. Det var fint.

Mia och Chubbie <3

Anna, jag, Matilda (?) och Mia på hörnet.

Jag och Mia. Och glaset.

Emil och Mia

Jag och Matilda

Babes <3

På promenad i Shoreditch?

På Belushis i Hammersmith

Fotboll, Sverige - England på Wembley

Full Anna vid Picadilly

Puss

Vi är väldigt duktiga på att hålla det städat....

Kerryn

<3

Linus och Hanna

Onykter sötnos som fortfarande inte äger en egen jacka.

<3

Tvättomaten som förstörde våra kläder i Shepherd's Bush

Vi gillar tuttar...

<3

<3

Linus och Hanna

Anna och Kerryn. Söta tjejer på Wetherspoon

Fortfarande. Vi gillar tuttar. Det bara är så.

Hej.

Letar i botten av glaset..

Fotboll, Sverige - England på Wembley

Emil och Mia

Hej. Igen.

Mia på Hammersmith Bridge. Underbart fint.

Jag och en del av allas vår packning på gatan i Hammersmith.

<3

Tack för mig, Cheers.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar