måndag 5 december 2011

Bio, julpynt, snö och planering

Så ok vad har hänt?
Var på bio igår i Shepherds Bush och såg på nya Twilight med Kerryn. Skulle gått ut efteråt men vi var så trötta och inget annat än Redback var öppet så var duktiga och mogna och åkte hem till sängen istället.
Jobbade idag, stod själv hela kvällen vilket faktiskt gick riktigt bra trots att det var en stor fotbollsmatch. Börjar känna mig riktigt hemma där nu vilket är riktigt skönt. Ska julpynta hela puben imorn med Roko och Lynda och antagligen Brendon. Kan ju bli intressant. Tydligen ska granen bli min stora uppgift. Ehe. Nej men det blir nog riktigt kul tror jag!
Förövrigt har det snöat hemma idag har 90% av min facebook så vänligt berättat. Ingen snö här inte, fortfarande sådär 5 plusgrader om dagarna och nån ynka minusgrad om nätterna. Går i t-shirts och min skinnjacka så.. Dock skulle det ju vara underbart om det kunde finnas lite snö när jag kommer hem. Åker ju faktiskt till Sverige om 2½ dygn!! :D
Bara det inte är nån dum snöstorm så planet inte går så får det hemskt gärna snöa tycker jag. Kommer frysa ihjäl när jag kommer av planet dock men mitt vikingablod får helt enkelt vänja sig.

Iaf. Anna och jag letar lägenhet. Mia flyttade till sin familj idag och Kerryn flyttar till sitt houseshare om en eller två veckor. Kanske ska på nån visning imorn, beroende på när det är. Jobbar 3 till 10. Och onsdag heldag med 4 timmars rast. Måste till Westfield och köpa några sista julklappar och skulle kanske vilja åka upp till Camden nåt innan jag flyger hem men får se hur mycket tid jag har.

Nu ska det sovas dock.
Cheers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar