fredag 16 december 2011

Hallå hallå och sådär

Sådär ja, hallå hallå. Har inte dött än, har bara knappt haft nåt internet. Så vad har hänt? Jag var hemma i Sverige. Underbart såklart att träffa familj och vänner och djur och bara vara hemma i skogen och ha det bra. Även äta svensk mat, vilken lycka! Svensk taco, älgfile, potatissallad, potatisgratäng, fläskfilé, svensk kebabpizza, svensk kina, och sist men definitivt inte minst, julbordet! Ahhhh!

Iaf, kom tillbaka i tisdags och har jobbat sen dess i princip. Det börjar laddas för jul på riktigt här nu och igår fick jag en julklapp av en sötnos till stammis. En god flaska vin och några chokladaskar stod och väntade på mig i en glittriga påse. Folk tror även att det snart ska komma snö för att det är så fasligt kallt. Vilket det inte är. Så jag tvivlar.
I övrigt lunkar allt på, kanske kommer upp några bilder från Sverige här sen nån gång.
Nu ska jag söka lägenheter innan det är dags att åka tillbaka till jobbet igen för kvällsskiftet.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar