tisdag 20 december 2011

Jul och sådär

Ohå ohej.
Har fortfarande lite skum internetåtkomst.
Iaf så jobbar jag och står i. 4 dagar till julafton. Känns inte som det alls. Tror jag är lite kluven för julafton är ju liksom ingen stor grej här. Vilket gör att det inte blir så stor grej för mig. Däremot juldagen är en stor grej här. Men jag är ju svensk och förstår inte riktigt juldagen så det blir inte en fullt så stor grej. Så kommer nog bli en lite halvjul iår skulle jag tro då jag inte har ett riktigt hem än. Men det gör inte så mycket faktiskt.
Ska jobba halvdag på julafton, förhoppningsvis får jag gå 3 men som senast 5 så efter det tänkte jag och Anna ta oss upp till Hyde Park och Winter Wonderland och dricka mulled wine för att få lite julkänsla, ta oss till Hartcourt Arm som är Londons svenska pub och sen käka nånstans inne i stan och sen ta oss tillbaka till Hammersmith, dricka vin och öppna julklappar. Mys dag helt enkelt!
Juldagen jobbar jag från 12 till 2-3 typ. Ser faktiskt fram emot det då det tydligen inte är särkilt busy utan mest mysigt. Vi klär alla upp oss (dvs inga jobbtröjor) och umgås och dricker med stammisarna som är i London över jul. Tror det kommer bli mysigt!

Nu ska det letas lägenhet.
Cheers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar