fredag 23 december 2011

Dan före dan

Dan före dan idag. Ösregn i London, jorrå.
Var en helt sjukligt fin dag igår. Åkte hem med bussen i solnedgången och blev nykär i London igen med julgranarna på gatorna, julshoppande människor och bruna tegelhus i vintersolen.
Ska ta mig iväg i regnet och kanske kika runt lite i Hammersmith sista timmen av min rast men först ska jag vila upp mig lite. Jobbar 12-3 och 6 till stängning idag. Det är sista arbetsdagen innan jul dvs galet mycket att göra. Kommer vara galet ikväll men jobbar med både Roko och Kasia så förhoppningsvis överlever jag.

Måste erkänna att det är lite skumt att inte klä en gran eller koka skinka eller nåt idag. Julkänslan infinner sig ju liksom inte. Men jag skjuter upp min riktiga jul lite grann. Kommer ha en mysisdag med Anna imorn men vi skjuter upp jul-julen tills vi har en lägenhet och en palm eller nåt att pynta.

Iaf. Nu: vila min slitna kropp.
Cheers.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar