torsdag 8 december 2011

Morgonen

Ok, gick upp vid halv 5 efter kanske 4 timmars sömn. Tog mig in på Hammersmith Broadway station, missade första tåget så fick vänta en kvart på nästa. Började bli tight om tid. Tåget segade nåt enormt. Kom fram till Victoria station 10 min innan bussen skulle gå. Hade ingen aning om vart jag skulle. Sprang runt halva stationen (ja, det är en stor station) innan jag hittade nån att fråga för att få veta att det var där jag hade startat, bara på andra sidan vägen... hittar busshållplatsen, blir nervös för jag inte vet om jag är rätt och fortfarande inte vet om jag kan betala på bussen eller inte. Bussen kommer med världens snällaste busschaufför och alla potentiella problem försvann. 1 och en halv timme buss, men är ute på motorvägen nu (snart?) så bara en timme kvar. Ska nog gå bra det här. Ska lyssna på Winnerbäck som sjunger om Linköping och sova nu.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar