onsdag 21 september 2011

Liver leker

Har arbetar 5½ timmar idag, sitter nu och uppdaterar mig vid datorn, har hunnit pratat med min kära familj på Skype, lite vänner på facebook och sitter och lyssnar på min brors gladpoplista Glad*Pop. Tror den gör sitt jobb för jag är riktigt positiv idag. Har inget jobb men har faktiskt inte så mycket panik över det (ja, jag tror också det är nåt med musiken, en Johanna utan panik, vad är detta?). Tror det kommer fixa sig helt enkelt. Sitter vid ett skrivbord i vårat rum, har Jack Sparrow och ett gäng söta ekorrar utanför fönstret och resten av London bakom det. Ska snart ut och möta Anna efter jobbet, köpa en flaska vin och lite god frukt på Tesco och ha en ritkig myskväll med långsamtal ikväll. Livet leker, och det leker i en av världens största/mest omtyckta/bästa städer. It's all London baby!

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar