onsdag 21 september 2011

Nu är jag här igen

Hör och häpna, jag har lyckats komma in på Google! Och därmed Blogger! WOHO!
Dom har varit lite emot mig senaste tiden, både på dator och telefon därav inga inlägg.
Men kan säga att allt är bra, har nu fullgjort min träning på Shepherd and Flock, tror dock inte att min chef hade nån ledig tjänst till mig eftersom han från början bara sökte en och den tjänsten fick Anna, vilket ju sög en del för mig. Dock är han världens snällaste och hjälper mig söka andra barjobb i närheten och går i god för mig hur mycket som helst så det ska nog lösa sig.
Hoppar dock in på the Flock ibland när dom behöver nån så ska dit vid 3 för att fylla i några timmar. Och jag säger inte nej till jobb, även om det bara är några timmar så.

Har förövrigt hunnit höra av folk att jag varit irländare typ 3 gånger, australenare 2 gånger och även en som tyckte jag var norsk. Måste lära mig att inte snappa upp dialekter så satans lätt!

Två veckor sen vi åkte idag. Gaaalet, har hunnit med så satans mycket sen dess. Lärt känna lite folk från här och var i världen och hunnit träffat Marc från Sverige som var här några dagar i helgen. Så för att sammanfatta, allt är fint!
Vet inte när nästa inlägg kommer då jag inte vet om blogger vill samarbeta eller inte men det är sånt som märks.

Tills dess
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar