fredag 2 september 2011

Min pärla på blocket

Börjar närma sig nu! 3 hela dagar och en morgon kvar innan Arlanda. Det är bara sjukt.
Lade ut min pärla till bil på blocket för att sälja den idag. Det är med sorg i hjärtat men kommer inte ha nåt behov av den på väldigt länge, pengarna däremot är jag i behov av så det fick bli så. Men ändå.













Lärde min mor Skype för ett tag sen också. Underbara grej det där! Tror mamma blev rätt nöjd över att det fanns också, så fiffigt så att säga. Om inte annat blev hon nöjd över att hon förstod det. Jo men hon är söt.
Om nån fin människa som kanske vill höra hur det är med mig ibland av någon anledning inte skulle ha mig som kontakt där, sök på svartgummianka (såklart) och lägg till mig. Kommer nog hänga där rätt mycket framöver.

Fixade hotellrummet till dom första dygnen idag också. Så fort Jaz fick veta att det var vi var det inga problem att få ett rum på A-Z (http://atozhotel.com/). Stammisar- Check!

Har haft ett par dagar nu i veckan med mycket fest och många hejdåkramar men imorn blir det packning hela hela dagen. Kanske ett besök hos min syster och ungarna också men i övrigt bara packning. Måste få koll på allt nu.

Så tills vidare
Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar