lördag 10 september 2011

Väntan, söta trädgården och Woody Grill.. mm

Sitter just nu i den sötaste lilla offentliga trädgården/parken utanför hammersmith (enligt min telefon, litar dock inte riktigt på den men i dom delarna iaf) och gassar i solen. Riktigt varmt och fint väder här idag, jag börjar fundera på vart regnet tagit vägen, men klagar definitivt inte.
Sitter här och väntar på Anna som är på arbetsintervju på en pub en bit bort. Håller tummarna för att det går bra!

Kan förövrigt säga att vårat hotellrum är en bunker i en täckningslös zon i Acton så mitt internet vägrar när jag är där och kan därmed inte skriva nåt i denna blogg, därmed det kan bli dåligt med inlägg om jag inte är osocial och gör det när jag och Anna är ute någon annan stans.

Vad mer? Jag tappade min telefon i asfalten igår. Har gjort det många gånger förut men tydligen är asfalten mycket hårdare här så en stor spricka pryder nu min skärm. Telefonen funkar ju dock men ändå..
Jag har också ätit något som kan ha varit nåt av det godaste jag ätit. Woody Grill, precis vid Sheperd's Bush Market och som av en händelse precis vid min favoritpub hittills, har nog dom godaste grillada-lamm-rullarna någonsin. Himmelrike är vad det är.

Nu ska jag mentalt försöka få den jobbiga ungen att sluta låta som en häst och fortsätta vänta. Sen blir det ytterligare jobbsök.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar