måndag 5 september 2011

Nu är det nära!

Nuså! Nu är det nära!
Har packat klart allt idag förutom datorn och några smågrejer till handbagaget. Fixat Flygmusik till telefonen och är redo att åka. Har lite panik över att jag inte har någon panik. Har definitivt inte fattat att jag ska flytta imorn.

Morgondagen ser ut som såhär: Gå upp galet tidigt och hoppa in i duschen. Pussa Elvis hejdå massa massa massa! Dra hemifrån mot Arlanda vid 8 (tack snälla mor och far som skjutsar mig). Kommer antagligen inte komma hemifrån förrän halv 9 (jo men vi känner oss själva, man måste räkna med en halvtimme extra). Planet går inte förrän 14:25 tror jag men vill gärna vara där och vid 12 och kunna landa lite innan det är dags att lyfta, hehe. Checka in bagaget, galet skönt att bli av med, det är sjukligt tungt, gå igenom passkontroller och sånt och dra mig med Anna mot det enda Starbuckset i Sverige, på Arlanda såklart. Ska nog försöka få i mig mat där nånstans också, och säga hejdå till mamma och pappa såklart. Flyga två timmar. Få tag i packningen igen. Hitta taxi på Heathrow och dra oss mot Acton och A-Z. Dumpa väskorna, dö lite grann i sängen. Gå till Spar/Co-op och köpa lite mat och en flaska vin, åh detta lättillgängliga vin. Gå bort till Pineapple och ta en öl, kolla på folk, prata med folk. Njuta av att vara i London. Gå hem, däcka i sängen, kolla TV. Sova.
Och sen är jag redo att ta tag i mitt liv på riktigt.

Ska försöka få tag i ett engelskt kontantkort (isch) så jag har ett nummer att ge till folk också.

Hoppas bara att nån vänlig själ vill ha min bil. http://www.blocket.se/ostergotland/Toyota_Yaris_1_3_35837757.htm?ca=14&w=1
Annars är jag fucked.

Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar