söndag 29 juli 2012

61 timmar

Har jobbat 61 timmar på 6 dagar den här veckan. Just saying.. Men pengarna kommer rulla in nästa fredag och min hyra kommer kunna bli betald.
Har iaf fått riktigt mycket positiv kritik från min manager den här helgen. För även om jag alltid haft dåligt management på mina tidigare jobb har jag jobbat med en del grymma människor och snappat upp en hel del kunskaper som är bra att ha inom pubvärlden från dom. Och nu får jag användning av dom små sakerna jag lärt mig och det uppskattas tydligen. Vilket känns grymt. Har nog inte fått så mycket positiv feedback på mitt jobb sen jag började jobba, inklusive Sverige, som jag fått den här helgen.
Nu låter det dock som jag skryter men jag är bara glad över mitt jobb.
Har iaf två lediga dagar nu. Har en lugn vecka med 35 timmar framför mig eftersom jag gjorde så många förra veckan. Har dock två frukostskift vilket betyder att jag måste vara på jobbet kvart i 7 vilket då betyder att jag måste åka hemifrån 6 på morgonen. Och dom som känner mig förstår min panik i det. Ehe. Men det ska nog gå bra..
Nu ska jag springa ner till morrison och handla lite frukost. Imorn är det Ikea som gäller och få ordning på klädkaoset.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar