tisdag 17 juli 2012

Massa såna där kurser och grejer

Just det, skulle ju återkomma ikväll. Jo men ja. Gjorde training idag, mycket typ hygien och säkerhet, customer service och teamwork. Blir lite segt ibland men är sånt där jag känner jag kommer ha nytta av nån gång. Vet bara inte när. Iaf, imorn ska jag hela vägen till islington till 10 för att lära mig att göra kaffe. Kan ju bli intressant. Bara 3 timmar dock så tror jag kommer överleva. Trots en morgon som börjar vid 8. Är inte van vid det här! Klockan är 20 över 11 nu och jag har varit redo att sova i en timme, definitivt nästa på schemat ikväll. Iaf så känns det bra. Satte min sista fot inne på Connollys i söndags när jag hämtade min sista lön, vilket faktiskt gick förvånandsvärt smidigt! Så ja, dags för nästa kapitel nu. Är ledig i helgen också så ska försöka ha ytterligare några timmar med Lewis. Tänk 3 (2,5) helger i rad, det vore ju fantastiskt! Och lite otroligt.. Bäst att inte hoppas på för mycket. Kaffekurs imorn, go!

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar