fredag 6 juli 2012

Inflyttad

Sådär ja. Nu sitter jag här i min nya lägenhet i en av sofforna i köket. Anna och Ewelina sorterar skor bakom mig och jag bloggar lite såhär innan det är dags att dra sig till jobbet för några timmar. Jobbar bara 2-7 idag så det är ett helt ok pass en fredag. Därav blir det lite mini-inflyttningsfest ikväll. Vinboxen står i kylen, god mat lagas när jag kommer hem, lite blandat folk kommer och det blir antagligen bara jävligt mysigt och nice. Förhoppningsvis kommer Lewis förbi också vilket vore trevligt då det var 5 veckor sen jag såg människan..
Iaf så tror jag att det blir en förbannat bra kväll.
Är supernöjd med lägenheten. Bara lite småfix kvar, blir att shoppa Ikea på söndag när jag fått min lön bland annat några klädstänger att hänga kläderna på då vi bara har en garderob på tre tjejer.. Och en sängstomme till mig så jag slipper sova på en madrass på golvet som jag gör nu. Men förutom det, UNDERBART! Bilder kommer när jag orkat fixa det. Så söndag kanske.

Tills dess
Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar