söndag 22 juli 2012

Pank helg

Så har varit pank i helgen och mycket, MYCKET uttråkad. Och då jag blev dissad för baksmällan idag är jag fortfarande uttråkad. Tillräckligt uttråkad för att laga lasagne för ett halvt kompani. Sånt jag gör när jag inte vet vad jag annars ska göra. Dock är det tokfint väder idag. Kom lite som en chock. Galet varmt också. Och så kollade jag klart.se och insåg att det bara är runt 21 grader. Insåg också att det ska bli varmare imorn och sen ännu varmare, sådär runt 26 grader, senare i veckan. Fint att jag kommer jobba arlset av mig den här veckan då eftersom vi öppnar  den här veckan. Räknar med att det lugnar ner sig lite på jobbet tills fredag. Lagom tills det blir kallt och mulet igen då. Såklart. (Ännu finare att jag inte bara kommer vara på jobbet imorn utan också kommer spendera mestadels av dagen i källaren. Underbara ironi.) Men jag klagar icke! Tog mig till parken för några timmar tidigare i eftermiddags och ska nog dra mig iväg för nån timme till snart. Mycket troligt att det blir en öl/vin med Ewelina ikväll. Får se hur det ser ut med pengar. Men hon får lön idag. Och jag borde få lön i början av nästa vecka. Så en öl eller två låter troligt.
Nu: Acton park med boken och dålig gammal-party-men-åh-så-roligt-taggande musik.

Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar